2015-02-04 09:44

Facebook aniverseaza 11 ani

Pe 4 februarie 2004, Mark Zuckerberg lansa la Harvard reteaua de socializare Facebook. Acum, la 11 ani distanta, aproape 1,4 miliarde de oameni din intreaga lume folosesc Facebook in fiecare luna si site-ul este vizitat zilnic de aproximativ 890 de milioane de useri.

 

In Romania, Facebook se situeaza pe locul 2 ca numar de vizite, primul loc fiind ocupat de Google. Conform datelor Gemius, in noiembrie 2014 s-au inregistrat 7,98 milioane de vizitatori (real users), cu o crestere de aproape 1 milion de vizitatori fata de noiembrie 2013.

 

 In 2014, in aproape toate tarile din Europa Centrala si de Est, cel mai mare procent de utilizatori de Facebook s-a incadrat in segmentul de varsta 25-34, iar cel mai mic procent in segmentul 55+. In Danemarca in schimb, distributia pe varste este inversata: cei mai multi useri au varste de peste 55 de ani, iar cei mai putini au intre 18 si 24 de ani. Romania se aliniaza la tarile din regiune, facebook.com fiind cel mai popular in randul utilizatorilor cu varste cuprinse intre 25 si 44 de ani.

Datele gemiusAudience arata ca 68% dintre vizitatorii de Facebook din Romania provin din mediul urban. In noiembrie 2014, in Bucuresti s-au inregistrat 1,13 milioane de vizitatori (real users), ceea ce inseamna ca 85% din totalul populatiei de internet din Bucuresti, a vizitat facebook.com. La nivel national 48% dintre vizitatorii de  Facebook sunt barbati si 52% femei. In ceea ce priveste educatia, 30% dintre cei care viziteaza lunar reteaua Facebook sunt absolventi de liceu, 21% absolventi de facultate si 10% absolventi de studii post universitare.

 

Din punct de vedere al statusului social ESOMAR, 32% dintre cei care folosesc reteaua de socializare lunar fac parte din categoria A (cea mai inalta), 13% din categoria B, 14% din categoria C1 si 19% din categoria C2.

 

Datele provin din studiul international de masurare a internetului-gemiusAudience, derulat de Gemius in peste 30 de tari. Scopul acestuia este de a colecta informatii despre profilul utilizatorilor de internet si frecventa de utilizare a Internetului. Studiul se desfasoara conform metodologiei hibride Gemius si in concordanta cu prevederile ICC/ESOMAR.

To clipboard> Drukuj

Tipul continutului

eveniment

Tara

Romania

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter