Cum arata piata de publicitate online in prima parte a anului 2018
Un nou studiu gemiusAdMonitor este disponibil pentru prima parte a anului 2018. Care este share-ul reclamelor de tip display vs campanii video? Care este ponderea afisarilor pe dispozitivele mobile?
Cele mai distribuite campanii video din Polonia si Turcia
Cu toate ca share-ul reclamelor de tip display se mentine la un nivel ridicat pe toate sectoarele pietei, evolutia semnificativa este reprezentata de campaniile video a caror ascensiune se observa in special in: Polonia, 36% din totalul reclamelor este reprezentat de sector video; Turcia, cu un rezultat de 32% pe reclamele video; Ucraina este o surpriza, desi rezultatul este mai mic ca in tarile precedente, 26%.
Dispozitivele mobile acapareaza Europa?
Prima jumatate a anului 2018 dovedeste cresterea continua a importantei mobilului pe mai multe piete, fapt demonstrat si in graficul de mai jos. In Romania s-au inregistrat cele mai multe afisari de pe dispozitivele mobile, 54% din totalul afisarilor. Aceasta este urmata de Moldova (45%), Bulgaria (44%) si Croatia (43%). Reclamele livrate pe desktop primeaza pe piata din Estonia (82%), Polonia (76%) si Cehia (73%).
Pentru mai multe detalii despre fiecare tara si despre studiul gemiusAdMonitor, puteti vizita admonitor.gemius.com.