Digital Marketing

Vrei sa stii daca poti folosi datele noastre intr-un articol de presa? Raspunsul este "Da", insa te rugam sa respecti urmatoarele reguli:

Textele publicate pe site-ul nostru servesc ca sursa de informatii. Daca doresti sa citezi din ele te rugam sa specifici intotdeauna sursa.

Daca copiezi citate ale expertilor nostri sau fragmente din articole te rugam sa nu uiti sa mentionezi autorul.

Cand publici textul online te rugam sa incluzi un link catre site-ul nostru: www.gemius.ro, iar cand il publici in print te rugam sa adaugi o nota in care sa specifici faptul ca datele provin de la Gemius.

Pe retelele sociale te rugam sa postezi link-ul catre articolul original de pe siteul nostru.

Aceleasi reguli se aplica si in cazul infograficelor.

  • Care sunt cele mai folosite formate de publicitate online?
  • Care sunt cele mai clicate formate de publicitate online?
  • Care este ponderea reclamelor online afisate pe dispozitivele mobile?
  • Care sunt sectoarele cele mai promovate online si care din aceste sectoare deruleaza cele mai multe campanii? 
  • Reclame la telecomunicatii, auto sau financiar – pe care dau click utilizatorii cel mai des?
  • Duplicarea canalelor- cum atingem cea mai mare audienta folosind canale diferite de comunicare?
  • Cum sa analizam grupurile target in contextul eficientei canalelor de comunicare digitale? 
  • Cum sa setezi obiective pentru activitatile de advertising online, cum sa le atingi si cum poti interpreta rezultatele? 
  • Ce si cum poti sa masori pe internet?
  • Care sunt cele mai noi tendinte in randul agentiilor online si a regiilor?
  • Care sunt avantajele si dezavantajele diferitelor tipuri de reclame online? 
  • Publicitatea onlin audio si video  – care este situatia actuala, care sunt trendurile si perspectivele de dezvoltare viitoare? 
  • Ce metode de analiza a traficului online se folosesc in diferite segmente ale pietei online? 
  • Ce metode de crestere a ratei de conversie sunt cele mai folosite?

Exemple:

  • Formatele video sunt cele mai populare in Polonia, Ucraina si Cehia.
  • Bannerele standard raman cele mai populare formate de publicitate online din Europa Centrala si de Est  
  • Formatele de tip rich media devin din ce in ce mai populare in pietele online din Europa Centrala si de Est

Studiul de masurare a audientei online derulat de Gemius (gemiusAudience)

Daca ai nevoie de interpretarea datelor de catre un expert, suntem aici sa te ajutam!

Te poti baza pe noi daca ai nevoie de ajutor in pregatirea unui material sau daca vrei sa discutam despre modul de prezentare al datelor.