Audienta online

Vrei sa stii daca poti folosi datele noastre intr-un articol de presa? Raspunsul este "Da", insa te rugam sa respecti urmatoarele reguli:

Textele publicate pe site-ul nostru servesc ca sursa de informatii. Daca doresti sa citezi din ele te rugam sa specifici intotdeauna sursa.

Daca copiezi citate ale expertilor nostri sau fragmente din articole te rugam sa nu uiti sa mentionezi autorul.

Cand publici textul online te rugam sa incluzi un link catre site-ul nostru: www.gemius.ro, iar cand il publici in print te rugam sa adaugi o nota in care sa specifici faptul ca datele provin de la Gemius.

Pe retelele sociale te rugam sa postezi link-ul catre articolul original de pe siteul nostru.

Aceleasi reguli se aplica si in cazul infograficelor.

  • numarul de utilizatori care navigheaza pe internet 
  • profilul utilizatorilor de internet pe categorii tematice sau site-uri 
  • cele mai populare site-uri
  • reach-ul unui anumit site in randul utilizatorilor de internet si numarul de utilizatori care navigheaza pe site-uri (pe caracteristici socio-demografice)
  • site-urile dintr-o anumita categorie tematica vizitate cel mai des de catre utilizatori
  • site-urile folosite de anumite grupuri de utilizatori definite pe baza unor caracteristici socio-demografice

Example:

  • emag.ro este cel mai popular site de comert online din Romania cu 2,23 milioane de vizitatori in luna Aprilie 2015
  • Draugiem.lv  este cea mai populara retea de socializare din Letonia. Este folosita de jumatate (49%) dintre utilizatorii letoni de internet (Septembrie 2013) 
  • 45 de ore si 38 de minute – acesta este timpul mediu petrecut online de un utilizator de internet din Ungaria (Iulie 2014) 

Studiul de masurare a audientei online derulat de Gemius (gemiusAudience)

Daca ai nevoie de interpretarea datelor de catre un expert, suntem aici sa te ajutam!

It may happen that Gemius – due to insufficient share of visitors to websites grouped under a particular category – will not be able to deliver data for a selected thematic category or target group. In such cases, a more flexible approach to the indicators is possible, i.e. different age groups classification or presentation of results combined for chosen socio-demographic categories. For example, in a situation in which results for a group of internet users aged 7-14 are below the audience threshold and we cannot deliver the data, there is a chance of grouping data and presenting them for individuals aged 7-24, etc.

The internet populations included in our research differ in respect of the minimum age limit. This is due to the availability of different age groups in structural research (in some countries no data concerning child internet users is available).

The research doesn’t involve all websites. The measurement concerns the largest websites, enrolled by Gemius methodologists and websites proposed by publishers and advertising networks.

The thematic categories are not implemented in all countries in which Gemius researches the internet. The decision about defining them depends on the industry organizations who commission internet market research with Gemius. However, upon a special request, the Gemius analysts can prepare a new thematic category.

You can count on us if you need support when preparing your material and you wish to consult the manner in which the data is to be presented.