2017-03-22 10:00

Victor Avram, cele mai importante declarații de la ecomTEAM

Victor Avram, Country Manager Gemius România & Moldova, a participat la cea de-a șaptea ediție ecomTEAM de la Brașov. Într-o prezentare despre e-commerce, Victor a atins subiecte precum: Black Friday în România, competiția din segmentul de comerț online, cum să îți abordezi competitorul și cum să folosești datele de audiență în folosul afacerii tale. 

Ideile bune din e-commerce-ul online: Black Friday și campaniile de cooperare

"Nu suntem mereu suficient de atenți la ideile bune ale oamenilor din online și din piață. O idee bună în România, adusă acum mai mulți ani și aplicată anual, este Black Friday. Black Friday are 126 de advertiseri și reprezintă 4% totalul marketing-ului online dedicat e-commerce din noiembrie 2016. Este cea mai mare campanie de e-commerce pe care o avem în România. Din 1200 de impacturi în noiembrie, 54 le-a avut această campanie.

O altă idee bună este campania de cooperare. Dacă nu ai un buget destul de mare și vrei să te dezvolți, să-ți crești business-ul, să devii vizibil, trebuie să-ți găsești un partener și să colaborați într-o campanie. De exemplu, eMAG folosește cel mai des această strategie și câștigă cel mai mult la nivel de reach. În februarie au avut 22 de campanii, practic în fiecare zi lucrătoare a lunii februarie a avut un alt partener de campanile”, a explicat country managerul. 

Cum să te diferențiezi de ceilalți prin marketing online

“Dacă ne uităm în piață, observăm că în România pe segmentul comerț online situația este foarte bună. Rata de in-screen este 67%, față de Polonia unde este de 44% și Germania 50%. Însă, dacă privim foarte atent, vedem că în e-commerce-ul românesc există 2,7 miliarde de afișări în fiecare lună și 60% sunt din Facebook. Fiecare om vede aproximativ 300 de afișări numai din Facebook. Nu are sens să te duci și să urmezi fix aceeași directie precum competitorul tău pentru că rezultatul tău nu o să fie cel sperat. Trebuie să te diferențiezi și să te promovezi prin mijloace, tool-uri, mai puțin folosite de cei cu care concurezi pentru că deși acolo o să ai mai puțini utilizatori, ai șanse mai mari să atingi mai mulți oameni” spune Victor Avram.

Cum să folosești masa critică de date pentru a-ți dezvolta afacerea

“Fiecare companie are date despre proprii utilizatori pe care le folosește pentru conversie. Nimeni nu se gândește să pună toate datele împreună pentru a avea o masă critică de date. Dacă faci asta o să poți să-ți aduni clienții mai ușor, mai inteligent. Exact pe acele date poți să-ți iei și bani. Ce trebuie reținut e că absolut tot ce e legat de date trebuie să cunoști, să înțelegi, să folosești, să vezi ce fac ceilalți, să iei ideile bune și să te diferențiezi de ce există în jurul tău", a spus Victor Avram la ecomTEAM.

Sursă Foto: Ovidiu Udrescu

Despre ecomTEAM: ecomTEAM este cel mai important eveniment de e-commerce din România organizat la Brașov de către wall-street.ro.

To clipboard> Drukuj

Industrie

Advertising, Comert

Tara

Romania

Lasa un comentariu::

Victor Avram

Country Manager Romania & Moldova

Cu peste 11 ani de experienta in industria media din Romania, Victor s-a alaturat echipei Gemius in 2014 in calitate de Country Manager pentru birourile din Romania si Moldova .  De-a lungul timpului a activat in mai multe sectoare ale pietei online din Romania: in agentii ca McCann si ZenithOptimedia, la advertiseri ca Vodafone si Fundeal.ro si in cercetare la Ipsos Interactive Services. De asemenea, a oferit consultanta in online marketing pentru diversi clienti care isi infiintau sau isi dezvoltau afacerile online. 

Arata toate articolele

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter