2017-08-29 09:43

Studiul gemiusAdMonitor. Rata de click, în scădere cu 0,07% în România

În medie, în România, CTR-ul este de 0,44%. El este în scădere cu 0,07% față de același semestru al anului trecut. Cea mai mare rată de click a fost înregistrată de Turcia (1.16%), Ucraina (1.12%) și Bulgaria (0.90%), arată studiul gemiusAdMonitor pentru prima jumătate a anului 2017.

Bannerele standard sunt cele mai populare formate de publicitate online, fiind folosite în medie în 82% din campaniile din țările analizate. Cel mai mare share în campanii îl au bannerele standard în România (91,3%), Croația (90,3%) și Lituania (90%), iar formatul cel mai des întâlnit a fost 300x250. 
 


   În același timp, bannerele de tip Rich Media sunt cel mai des folosite în Ucraina (53,6,4%) și Cehia (55,7%). Cel mai mare CTR pentru formatele Rich Media a fost înregistrat de reclamele video în majoritatea țărilor studiate. 

 
   În Ungaria și Cehia cele mai multe reclame online au fost afișate pe PC. Majoritatea reclamelor de pe telefon a fost afișată în România (36%) și Turcia (36%), iar cele pe tabletă sunt cel mai des întâlnite în Slovacia (8%) și Estonia (6,7%).   
 
 
Mai multe detalii din studiul gemiusAdMonitor găsiți aici.


 
gemiusAdMonitor este un raport periodic realizat de Gemius, bazat pe rezultatele studiilor gemiusDirectEffect și AdOcean. Raportul prezintă o gamă largă de indicatori pentru campaniile online din Europa Centrală și de Est, printre care profilul socio-demografic al utilizatorilor care generează afișări și click-uri, cele mai populare formate publicitare utilizate în campanii, rată de click din fiecare țară monitorizată și multe altele. Sunt analizate în raport campaniile online derulate în Polonia, Ungaria, Slovacia, Letonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania, Slovenia, Serbia, România, Moldova, Cehia, Croația și Estonia.
To clipboard> Drukuj

Industrie

Advertising

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter