2017-06-13 08:46

Studiu gemiusAdMonitor. Rata de click este în creștere în România

Cea mai mare rată de click a fost înregistrată de Ucraina (1,14%), Turcia (1,01%) și Letonia (0,95%). În România, rata de click este de 0,57%. Ea este în creștere față de semestrul trecut când ajungea la 0,51%, arată studiul gemiusAdMonitor pentru a doua jumătate a anului 2016.

CTR= rată de click- numărul de click-uri împărțit la numărul de afișări din toate campaniile analizate, pentru toate tipurile de reclame, de pe toate dispozitivele

 

  Bannerele standard sunt cele mai populare forme de publicitate online în Lituania (92,8%), România (92,6%) și Croația (89,2%).  În același timp, bannerele de tip Rich Media sunt cel mai des folosite în Ucraina (46,4%) și Cehia (45,6%).

   În Moldova și Ucraina cele mai multe reclame online au fost afișate pe PC. Majoritatea reclamelor de pe telefon a fost afișată în România (32,5%) și Turcia (29,4%), iar cele pe tabletă sunt cel mai des întâlnite în Slovacia (7,2%) și Estonia (6,9%).   
 
Mai multe detalii din studiul gemiusAdMonitor găsiți aici.


 
gemiusAdMonitor este un raport periodic realizat de Gemius, bazat pe rezultatele studiilor gemiusDirectEffect și AdOcean. Raportul prezintă o gamă largă de indicatori pentru campaniile online din Europa Centrală și de Est, printre care profilul socio-demografic al utilizatorilor care generează afișări și click-uri, cele mai populare formate publicitare utilizate în campanii, rată de click din fiecare țară monitorizată și multe altele. Sunt analizate în raport campaniile online derulate în Polonia, Ungaria, Slovacia, Letonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania, Slovenia, Serbia, România, Moldova, Cehia, Croația și Estonia.
To clipboard> Drukuj

Industrie

Advertising

Tara

Romania

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter