Orange.ro, cel mai accesat site de telecom din România
Site-urile companiilor de telecomunicații au crescut cu 277 de mii de utilizatori pe desktop (laptop &PC) din ianuarie până în iunie 2017. Orange.ro a fost cel mai vizitat site de telecom din prima parte a anului 2017. Află mai multe din analiza gemiusAudience.
Aproape două milioane de utilizatori accesează lunar portalurile de telecom de pe desktop, adică 28% din totalul de utilizatori de internet ai țării. Lunile în care site-urile de telecomunicații au avut cel mai mare trafic au fost iunie (2.19 miloane Real Users și 31.6% Reach) și aprilie (1.99 Real Users și 28.7% Reach). Cel mai scăzut trafic a fost înregistrat în ianuarie( 1.91 Real Users și 28.1% Reach) și martie (1.92 Real Users și 28.2% Reach).
Top 5
Orange.ro a ocupat prima poziție în clasamentul celor mai accesate site-uri din categoria telecom, în iunie, cu un Reach de 16.6%. Următoarele locuri au fost ocupate de rds-rcs.ro (12.1% Reach), vodafone.ro(8.3% Reach), telekom.ro (6.7% Reach) și upc.ro (1.8% Reach).
Profilul utilizatorilor care vizitează cel mai des site-uri telecom
Dintre cei care caută cel mai des informații pe portalurile de telecom, aproape două treimi (59.6%) au fost bărbați. Jumătate dintre utilizatori locuiesc în orașele mari ale țării (53.2%) și mai mult de o tremie (35.6%) au studii superioare. Majoritatea dintre ei (88.1%) declară că au un job stabil.
*Gemius a analizat datele din prima jumătate a anului 2017 a utilizatorilor români de internet de pe desktop, cu vârste cuprinse între 14-74 de ani, care folosesc computere și laptopuri.
Despre studiu:
gemiusAudience în România este studiul complet de măsurare a audiențelor online prin metodologia proprietară Fusion, care combină datele proprietare site-centric cu datele proprietare user-centric și date structurale furnizate de BRAT prin studiul SNA FOCUS. Lider în măsurarea audienței în peste 35 de țări, metodologia Gemius este recunoscută internațional și premiată în 2015, 2016 și 2017 cu locul întai la IAB Europe Research Award pentru metodologiile de cercetare a audienței dezvoltate.