2017-03-02 10:16

Moldova: Cât de des cumpără moldovenii de pe net și ce produse aleg

Peste 270.000 de moldoveni declară că fac cumpărături online în fiecare lună. Dintre ei cei mai mulți își comandă online haine și accesorii, arată BATI prin studiul gemiusAudience pentru ianuarie 2017.

Atunci când navighează pe internet, moldovenii își fac timp și pentru cumpărături. Peste 270 de mii dintre ei fac achiziții online în fiecare lună, 280 de mii de cateva ori pe an.
 
Produsele care ajung cel mai repede în coșul cumpărătorilor sunt hainele și accesorile, fiind urmate de device-uri mobile (smartphone, tablete si gadget-uri) și rezervarile făcute pentru călătorii. Cele mai puțin atrăgătoare oferte pentru moldoveni sunt cele la asigurări. Doar 23 de mii de internauți declară că îsi fac o asigurare online.
 

Despre BATI: Asociația „Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului”(BATI) este o structura asociativă, necomercială, constituită în 2009 cu scopul de a furniza industriei de publicitate din Moldova indicatori obiectivi și independenți asupra performanțelor diverselor canale media, indicatori necesari pentru luarea deciziilor de alocare a bugetelor de reclamă pe o bază profesională. Membri BATI sunt persoane juridice, edituri de presă scrisă și online, agenții și clienți de publicitate.

Despre studiu: gemiusAudience este studiul complet de măsurare a audiențelor online prin metodologia proprietară. Lider în măsurarea audienței în peste 35 de țări, metodologia Gemius este recunoscută internațional și premiată în 2015 cu locul întai la  IAB Europe Research Award pentru metodologiile de cercetare a audienței dezvoltate.

To clipboard> Drukuj

Industrie

Advertising, Comert

Tara

Moldova

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter