2018-02-09 14:14

Gemius se pregătește pentru schimbările din Google Chrome

Google lansează din februarie o nouă versiune Chrome care dă posibilitatea browser-ului de a bloca reclamele care nu respectă standardele stabilite de Coalition for Better Ads (CBA). Gemius oferă publisherilor suport în identificarea celor mai bune soluții de livrare a campaniilor, astfel încât inventarul site-urilor să nu fie afectat.  

Site-urile urmează să fie supuse periodic unui proces de evaluare (“ad experience review”) în urma căruia Google va stabili un status (“Passing”/ “Warning” / “Failing”). Site-urile care afișează un număr mare de ad-uri intruzive vor primi statusul “Failing” și vor avea la dispoziție 30 de zile pentru a remedia situația, în caz contrar Chrome blochează afișarea tuturor reclamelor din site, inclusiv a celor care nu sunt intruzive. 

Detalii despre procesul de evaluare aici.

Care sunt noutățile din AdOcean?

Un nou template Interscroller

Gemius a pregătit un nou template pentru formatul Interscroller, care permite publisherilor să stabilească dimensiunea zonei în care se va afișa bannerul (procentul din înălțimea viewport-ului este customizabil). Astfel, formatul interscroller va putea fi livrat în continuare către de toți partenerii noștri, fiind respectate standardele CBA. 

Documentație disponibilă în ad-server
Utilizatorii AdOcean au la dispoziție în platformă un ghid cu recomandări pentru a ști cum să seteze template-urile în funcție de standardele Better Ads. Documentația este disponibilă și aici.

Informații suplimentare în paginile demo
Showcase-ul AdOcean va oferi informații suplimentare în cazul formatelor pe care Chrome le restricționează, precum și link direct către documentația specifică din AdOcean.


Rata de penetrare a Chrome-ului în România și Moldova

Browser-ul Chrome înregistrează în România, în total, aproape 70% din page-views. În timp ce în Moldova, Chrome deține, în total, peste 75% din page-views.


AdOcean este principalul ad-server din regiunea CEE care oferă publisherilor soluția completă pentru servirea, monitorizarea și optimizarea campaniilor de publicitate online. Market share-ul AdOcean atinge procente între 30-59% în Lituania, Letonia, Estonia, Slovenia, Serbia, Bulgaria, Romania și 60% în Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croatia și Ucraina.

Gemius: tehnologie online prezentă în 35 de țări. gemiusAudience* - audiență completă online; gemiusDirectEffect – 3rd party ad-server dedicat advertiserilor și agențiilor de media; AdOcean - best 1st party ad-server; gemiusProfileEffect, gemiusProfile - post-campaign și website profiling; gemiusPrism – web analytics tool; gemiusHeatMap – page analytics.

To clipboard> Drukuj

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter