2017-06-07 09:34

Gemius câștigă licitația pentru măsurarea audienței online în Ungaria

Gemius este principalul furnizor pentru măsurarea audienței online în Ungaria. Datele vor fi prezentate zilnic cu ajutorul metodologiei Overnight. Compania a câștigat pentru a treia oară consecutiv licitația. 

Gemius a concurat cu TNS-Mediameter și Ipsos-DotMetrics în licitația din Ungaria. gemiusAudience a fost ales proiectul câștigător de către Digitális Közönségmérés Tanács (JIC) și la ultimele două licitații. De această dată, compania va prezenta date prin metodologia Overnight.

Cu ajutorul metodologiei Overnight partenerii Gemius, publisheri, agenții și advertiseri, pot verifica zilnic toate datele de audiență ale tuturor site-urilor utilizate de utilizatorii de internet.  Metodologia Overnight va fi implementată în curând și în România. De asemenea, Gemius a fost premiată la nivel internațional în 2016 de IAB Europe Research pentru tehnologia Overnight la categoria “Cel mai bun proiect de cercetare din Europa”.

În România, gemiusAudience, soluția câștigătoare în Cehia, Polonia, Turcia și Ungaria, este deja disponibilă și folosită de către cele mai mari agenții de media și clienți de publicitate. 

 

gemiusAudience este studiul complet de măsurare a audiențelor online prin metodologia proprietară Fusion, care combină datele proprietare site-centric cu datele proprietare user-centric și date structurale furnizate de BRAT prin studiul SNA FOCUS.

Keyword

To clipboard> Drukuj

Industrie

Advertising

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter