2018-11-27 09:06

Cum arata piata de publicitate online in prima parte a anului 2018

Un nou studiu gemiusAdMonitor este disponibil pentru prima parte a anului 2018. Care este share-ul reclamelor de tip display vs campanii video? Care este ponderea afisarilor pe dispozitivele mobile?

Cele mai distribuite campanii video din Polonia si Turcia

Cu toate ca share-ul reclamelor de tip display se mentine la un nivel ridicat pe toate sectoarele pietei, evolutia semnificativa este reprezentata de campaniile video a caror ascensiune se observa in special in: Polonia, 36% din totalul reclamelor este reprezentat de sector video; Turcia, cu un rezultat de 32% pe reclamele video; Ucraina este o surpriza, desi rezultatul este mai mic ca in tarile precedente, 26%. 

Dispozitivele mobile acapareaza Europa?

Prima jumatate a anului 2018 dovedeste cresterea continua a importantei mobilului pe mai multe piete, fapt demonstrat si in graficul de mai jos. In Romania s-au inregistrat cele mai multe afisari de pe dispozitivele mobile, 54% din totalul afisarilor. Aceasta este urmata de Moldova (45%), Bulgaria (44%) si Croatia (43%). Reclamele livrate pe desktop primeaza pe piata din Estonia (82%), Polonia (76%) si Cehia (73%).

 

Pentru mai multe detalii despre fiecare tara si despre studiul gemiusAdMonitor, puteti vizita admonitor.gemius.com.

To clipboard> Drukuj

Industrie

Advertising

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter