2013-11-04 09:44

Cine sunt utilizatorii de internet banking din Romania?

Gemius a prezentat in cadrul conferintei Banking 2.0 date referitoare la profilul utilizatorilor de internet care se informeaza online cu privire la serviciile si ofertele bancilor, realizeaza plati online si folosesc constant internet banking-ul.

Conform rezultatelor studiului gemiusAudience, 2,2 milioane de romani cauta pe internet informatii referitoare la bani, investitii si servicii financiare. 35, 84% dintre utilizatorii de internet folosesc cel putin o data pe luna online banking-ul, in timp ce un procent semnificativ de 52,43% nu folosesc niciodata astfel de servicii. In ceea ce priveste folosirea internet banking-ului, avem 3,2 milioane de utilizatori de internet, 54% dintre acestia fiind barbati si 46% femei. 31,2 % dintre  acestia au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani. Urmatorul segment ca pondere este cel de 35-44 cu 27,5%.

Potrivit rezultatelor din luna August, clasamentul portalurilor de internet banking din punct de vedere al numarului de utilizatori arata in felul urmator : brd-net.ro 304.441 vizitatori, homebank.ro 289.796 utilizatori, iar 24banking.ro 193.297. 

« Studiul gemiusAudience vine in intampinarea bancilor care doresc sa cunoasca si sa  inteleaga comportamentul online al publicului tinta pentru a-si adapta strategia de comunicare la nevoile si interesele acestora. Internetul nu este un mediu omogen, utilizatorii de internet sunt mai mult decat cookie-uri, avand  fiecare un profil si un comportament specific. Actiunile lor trebuie analizate in contextul potrivit, astfel incat sa putem intelege valoarea de business pe care acea actiune o aduce”, declara Adrian Biciu, Digital Marketing Consultant la Gemius. 

 Studiul prezinta si date referitoare la cei care fac plati si tranzactii online. In luna August, peste 3 milioane de internauti au platit online produse sau servicii.

To clipboard> Drukuj

Tipul continutului

analiza

Industrie

Advertising, Finante, Media

Tara

Romania

Vrei sa afli mai multe?

Contact

Primeste toate stirile, opiniile si ghidurile intr-un singur mail!

Newsletter